فیتنس

سلامت و تناسب اندام

فیتنس

سلامت و تناسب اندام

می خواهید، همیشه یک خانم روی مد باشید؟

به خودتان اعتماد کنید
اولین قانون برای اینکه فردی بروز و روی مُد باشید اعتماد به ‌نفس است. اگر می‌خواهید روی مُد و جذاب باشید باید خودتان را باور داشته باشید و بدانید که هستید. کسانیکه اعتماد به‌ نفس دارند هیچوقت موقع خرید کردن تردید به دلشان راه نمی‌دهند و سردرگم نمی‌شوند.
 
 

در هر سنی که هستید طالب مُد باشید
اگر فکر می‌کنید سنتان بالا رفته است و دنیای مُد دیگر برای شما نیست، اشتباه می‌کنید. هرچه سنتان بالاتر می‌رود، باید بدانید که همیشه وقت‌های خوشی برای زندگی کردن هست. زندگی را دوست بدارید و قدردان زیبایی‌های جدیدی که با بالاتر رفتن سن مشاهده می‌کنید باشید.
 
 

خودتان را از یک لنز کوچک ببینید
دفتر خاطرات تصویری که درست می‌کنید می‌تواند منبع الهام بسیار خوبی برای شما باشد. دوربینی پیدا کنید و زندگیتان را ثبت کنید.
 
 

زندگی در چمدان شما
بازکردن چمدان یک خانم بهترین راه برای پی بردن به شخصیت اوست. داخل چمدان یک خانم چه چیزهایی هست؟ پاسخ این است: زندگی او. یاد بگیرید چطور باید چمدانتان را ببندید. اگر بتوانید اینکار را بکنید یاد می‌گیرید چطور زندگی ساده داشته باشید.
 
 

دوستانتان در کمد لباستان
سعی کنید مُدهایی انتخاب کنید که شما را شادتر می‌کند. اگر بتوانید لباس‌هایی پیدا کنید که شادتان کند، وقتی در کمدتان را باز می‌کنید همیشه با فردی خاص رو به‌ رو می‌شوید. چیزی را بپوشید که در آن احساس راحتی کنید و شاد و سرزنده‌ تان کند.
 
 

استایلتان را تشدید کنید
هیچوقت نمی‌توانید شخصیت مُدگرایی خود را برجسته کنید مگر اینکه دست از لباس پوشیدن فقط برای مُد بردارید. سعی نکنید بیشتر از آنچه که هستید به نظر برسید. سعی کنید با خلق سبک و استایل مخصوص خودتان، مُد روز بمانید.
 
 

قدرت زنانه خود را زنده کنید
صادقانه بگوییم، زن بودن یعنی مرکز جهان بودن. زن بودن هدیه ‌ای گرانقدر است و باید با ظرافت تمام از آن بهره ببرید.
 
 

وزنتان را پایین بیاورید
از شر اضافه‌ وزنتان خلاص شوید. سعی کنید تحرک بیشتری داشته باشید و هیچوقت دلسرد نشوید. داشتن اندامی زیبا نیازمند داشتن اندامی متوازن است. داشتن اندامی متوازن قدرت و سرعت عمومی بدنتان را بالا می‌برد.
منبع : mardoan.net
 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر 1391/08/12 ساعت 22:48 http://shekveh.loxblog.com

خوشم اومد. من با خوندن این مطلبتون از حالا تصمیم دارم یه مدل شم. و میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد