فیتنس

سلامت و تناسب اندام

فیتنس

سلامت و تناسب اندام

فرم و اندازه سینه

یک روش موثر برای بزرگ شدن پستان ها

روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده است.
این روش برای خانمهایی مناسب است که رشد پستانهایشان به حداکثر خود رسیده باشد. معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان.
برای بزرگ شدن پستان در این روش شما باید کرست خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی قرار بگیرید، (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید) سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید. می توانید هر شب
۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. البته روش های علمی و پیشرفته جدید نیز وجود دارند که عموماْ هزینه زیادی را نیاز دارند.

تمرینات صورت
سعی کنید روزی بیست بار با انقباض ماهیچه های گردن ماهیچه پکتورالیس بزرگ (ماهیچه واقع در زیر پستانها) را نرمش دهید. تمرین دیگر تلفظ حرف «ایکس»، آنهم با باز کردن هر چه بیشتر دهان است. انجام این تمرین روزی
۲۰-۱۰ با توصیه می شود.

از گرما خودداری نمایید!
حرارت حاصل از تابش آفتاب و یا آبتنی با آب داغ موجب منبسط شدن رگها و کند شدن جریان خون در رگهای سینه می شود؛ از طرفی  قرارگیری در معرض نور شدید آفتاب باعث پیری پیش از موعد پوست، زایل شدن رشته های الاستیک و در نتیجه چروکیده شدن آن می شود.

از این رو توصیه می شود سینه های خود را از حرارت شدید بدور نگه دارید و سعی کنید با آب خنک پستانها را مالش داده و با تحریک جریان خون در رگها، بافت آنها را تقویت کنید. یک دوش دو دقیقه ای آب سرد برای سینه های کوچک و سه دقیقه ای برای سایز بزرگ توصیه می شود. دوش آب سرد گردش خون در رگها را سرعت بخشیده و به دفع توکسین ها (مواد سمی) کمک می کند.

توجه: در انجام این تمرینات از یک دوش استفاده کنید و سینه ها را با یک حرکت چرخشی مالش دهید. در صورت عدم دسترسی به دوش می توانید با یک لیف ابری بزرگ آب سرد را کم کم روی سینه بریزید و آن را بمالید.

شنا
شنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های پشت و سینه را وادار به مقاومت در مقابل فشار آب می کند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ فوق العاده برای سینه ها حساب می شود. برای تمرین بیشتر می توانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دستها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید.
۱۰ بار این عمل را تکرار کنید.

استفاده از کرم ها و لوشنهای مخصوص سینه
استفاده از کرمهای مخصوص علی رغم تبلیغات گاه اغراق آمیزشان شاید معجزه ای در پستانها ایجاد نکنند اما مصرف آنها در حفظ حالت ارتجاعی آنها بی تاثیر نیست. استفاده از عصاره های گیاهی و یا بیولوژیکی روی سینه ها علاوه بر اینکه ما را به ماساژ سینه ها وادار می سازند، نقش بسزایی در حفظ رشته های کشسان سینه دارد.

هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب نیز سعی کنید برای حفظ پوست از مضرات اشعه ماورای بنفش از کرمهای ضد آفتاب استفاده نمایید. پس از هر بار دوش گرفتن بدن خود را با لوشن های مخصوص نرم و مرطوب کنید تا پوست رطوبت از دست داده خود را باز یابد.

دستورات لازم برای حفظ زیبایی پستانها :
۱-تغذیه و پرورش اندام به طور علمی ۲-هیدروتراپی سرد ( ماساژ با آب سرد) ۳-ماساژ با لوسیونهای ویژه
۴-انتخاب صحیح سوتین ( متناسب با اندازه پستان به نحوی که سینه ها را تحت فشار نباشند )

کاهش سایز سینه ها

یکی از بی خطر ترین راههای کاهش سایز سینه بزرگتر ماساژ بوسیله دستگاههای ماساژ است .اما اگر ماساژور میخواهد از ژل لاغری قبل از ماساژ استفاده کند انرا توصیه نمی کنم و به جای ان میتوانید از وازلین معطر که بی خطر است برای باف پستان استفاده کرده و روی آن را با مشمع پوشانید و طی چندین جلیه ماساژ به راحتی شاهد کاهش سایز خواهید بود.
البته روش بالا برای خانمهایی که سایز دو سینه آنها زیاد است و قصد دارند سینه های کوچکتری داشته باشند هم خیلی عالی جواب خواهد داد. این دستگاه رو می توانید از وسایل ورزشی معتبر تهیه و استفاده کنید .

با کرمهای سفت کننده سینه سینه ها را جمع می کند و ماساژ و ورزش فراموش نشود.
از کرستهای ویبره هم برای جمع شدن سینه میتوانید استفاده کنید.
کرمهای کوچک کننده سینه. ماساژ و دستگاههای لرزاننده همه کمک کننده هستند. البته ورزشهای خاصی نیز در این زمینه وجود دارد. البته قبل از همه یک بررسی هورمونی و سونوگرافی از غده فوق کلیوی و تخمدان باید انجام گیرد.

همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، نمی توانید (مگر با عمل جراحی)، اما می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آنها را بزرگتر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.

برای این منظور سه حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی
۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکراره، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

۱٫ پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها)روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.

۲٫ پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

۳٫ پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

کرم های مخصوص بزرگ کردن سینه

این کرم ها معمولاً حاوی مجموعه ای از ترکیبات طبیعی هستند
ترکیبات طبیعی کرم مخصوص بزرگ کردن اندازه سینه در بدن دقیقاً واکنشی مثل آنچه حین بلوغ اتفاق می افتد و بافت سینه ی خانم ها شروع به رشد میکند، ایجاد می کند. این گیاهان استروژن گیاهی به بدن می رسانند که با ایجاد تغییرات هورمونی، رشد بافت های ظریف سینه را از درون افزایش می دهد. استروژن گیاهی فراورده ای طبیعی است و کاملاً سالم و بی خطر است.

البته گرفتن نتیجه ی دلخواه از این طریق ممکن است طول بکشد. خانم هایی که سینه هایی کوچک تا متوسط دارند، زمانیکه از این کرم ها استفاده کنند، تقریباً دو ماه طول می کشد تا به نتیجه ی دلخواه خود دست یابند. برخی خانم ها به خاطر مشاهده ی تاثیرات مثبتی که این کرم ها بر سلامتیشان داشته است، حتی پس از گرفتن نتیجه نیز مصرف این کرم ها را متوقف نمی کنند.

داروهای گیاهی، مثل کرمهای بزرگ کردن سینه، نسبت به جراحی سینه مزایای زیادی دارد: کم هزینه تر هستند، برای سلامتی بی خطرند، و عوارض جانبی نیز ندارند.

کرم های مخصوص بزرگ کردن سینه اثر بیشتری نسبت به سایر محصولات دیگر دارند. این کرم ها حاوی ترکیبی از مواد گیاهی با مواد شیمیایی ملایم است که رشد سلول های چربی درون سینه را بدون زیاد کردن رشد سلول های چربی سایر نقاط بدن، افزایش میدهد. این کرم ها تاثیرات آرایشی دیگری نیز دارند، و سینه ها را سفت تر و صاف تر می کنند، و فرم و شکل سینه ها را بسیار مطلوب می کنند.

ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه

ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه احتمالاً ارزان ترین و طبیعی ترین روش برای افزایش رشد سینه است اما نیاز به توجه و دقت فراوان دارد.

یکی از متداول ترین این ورزش ها، حرکت “پوش آپ” می باشد که در اینجا روش صحیح انجام آن را برای شما توضیح می دهیم:

روی یک سطح صاف، به روی شکم بخوابید.
زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.
حال درحالیکه کف دست هایتان با شانه ها در یک خط قرار گرفته است، آرنج هایتان را خم کنید.
با حفظ تعادل بر روی کف دستها و آرنج، بدنتان را از زمین بلند کنید—به صورتیکه قوزک پاها هنوز حالت ضربدری را حفظ کرده باشد. در این حالت شما وزن زیادی را بلند نمی کنید. به هیچ وجه هنگام بلند کردن بدن از روی زمین آرنج هایتان را صاف نکنید چون ممکن است به مفصلهایتان صدمه وارد کند.
به آرامی کل بدنتان را پایین آورید، اما روی زمین نخوابید. باید زاویه را تاجایی کم کنید که بازوهایتان به موازات زمین درآید.

باید این حرکت را
۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.

هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشی پوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد. این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید. این حرکات باید به صورت روزانه یا حداقل دو یا سه بار در هفته انجام شوند. انجام این حرکات باعث می شود که سینه هایتان فرم زیبا و گِرد به خود بگیرند و همچنین عضلات پشتتان را نیز تقویت می کنند.

می توانید همراه با انجام این تمرینات ورزشی از کرم ها و قرص های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری عایدتان شود.



یادداشت های مرتبط:


عوامل تاثیرگذار براندازه فرم سینه هادربانوان

دیگر حرکات سینه (به راحتی در منزل میتوانید انجام دهید)

تمریناتی برای بهتر شدن جلو سینه (تصویر)

نکاتی پیرامون اجرای حرکت پرس سینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد