فیتنس

سلامت و تناسب اندام

فیتنس

سلامت و تناسب اندام

7 فایده خوراکی های سبز



7 فایده خوراکی های سبز
در اینجا ۷ دلیل این که چرا شما قطعا باید تعداد زیادی از سبزی ها را در رژیم غذایی خود داشته باشید .
  
شما ممکن است شنیده باشید  اغلب اوقات که مواد غذایی سالم  که ،  به رنگ سبز هستند بسیار مفیدند. اما آیا واقعا می دانیم دقیقا  چه منافعی دارند؟ این غذاها ی سبز که به ما کمک کند تا سالم بمانیم چه کارهایی میکنند؟ سبزیجات برگ دار سبز غنی از ویتامین ها و مواد معدنی  هستند که در شیوه های مختلف کمک می کند تا بدن ما  متعادل شوند . در اینجا ۷ دلیل این که چرا شما قطعا باید  تعداد زیادی از سبزی ها  را در رژیم غذایی خود داشته باشید .
1 - تقویت استخوان های شما
بسیاری از سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج ، شاهی  و ….سرشار از ویتامین کا به میزان  بالا هستند. این  به تقویت استخوان و جلوگیری از بیماری هایی مانند ورم مفاصل  کمک میکند.

2 - بینایی خود را تیز کنید
سبزیهایی مانند اسفناج، کاهو   منبع بسیار خوبی از ویتامین A، لوتئین هستند . همه این اجزای  برای چشمان شما هستند. آنها  به انطباق بهترچشم کمک میکنند  تا  تغییرات نور و فیلتر  مضر نور با انرژی بالا به چشم آسیب نرساند .

3 - حفاظت از قلب
مطالعات اخیر نشان داد که  مصرف سبزیجات برگ دار سبز در رژیم غذایی فرد ، باعث کاهش خطر ابتلا به  سکته مغزی یا قلبی و عروقی  است . فیبر محلول ، سطح LDL، به عنوان کلسترول بد  را کاهش می دهد.

4 - پوست روشن
سبزیجات مانند کلم و کلم سبز دارای  آنتی اکسیدان  و همچنین ویتامین C، لوتئین  هستند . این برای حفظ مو و پوست  سالم کمک میکند

5 - افزایش طول عمر مغز
مطالعات متعدد ثابت کرده اند که سبزی برگ دار تیره در برابر کاهش شناختی در پیری محافظت می کند. آنها  از سلول های مغز  و میتوکندری حفاظت میکند  وباعث  افزایش طول عمر  صحیح مغز ، کاهش خطر زوال عقل میشود

6 - حذف سموم
سبزیجات منبع غنی از کلروفیل،  کمک می کند تا   مواد سمی از خون ما از بین برود. همچنین به  گردش خون مناسب کمک  میکند و  مانع صدمه رسیدن به  سلول می شود. کلروفیل نیز به عنوان رفع کننده بوی بد طبیعی است و بوی بد بدن و بوی بد دهان را کاهش می دهد.

7 - تعادل PH
بخشی از رژیم غذایی ما شامل گوشت ها و کربوهیدرات ها، است  که اسیدی  هستند. سبزیجات برگدار تعادل به مقدار PH خون ما کمک میکند، که لازم است  یک زندگی سالم داشته باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد