فیتنس

سلامت و تناسب اندام

فیتنس

سلامت و تناسب اندام

رژیم برای افراد پرخور




 
 رژیم معجزه 5 روزه به این شکل است که 5 روز در هفته کالری مصرفی رو کم می کنید و 2 روز باقی را متوسط مصرف می کنید. 5 روز مواد غذایی ذکر شده رو می خورید و 2 روز آخر هفته می توانید غذاهای ممنوع با حساب کالری بخورید هر چه دوست داشتید در این 2 روز می تونید بخورید ولی از کالری مجاز نباید بیشتر بشه. کالری در یافتی برای خانم ها 1200 کالری و برای مردان 1500 کالری مجاز است و نباید از این مقدار کمتر شود. شیوه رژیم به این صورت است از شنبه تا 4 شنبه مواد غذایی زیر ممنوع می شود :
 شکر و کربوهیدارت سفید و  برنج و نان سفید
مواد غذایی فراوری شده مثل چیپس و سوسیس
غذاهای سرخ کردنی
گوشت پر چرب و روغن های ناسالم
لبنیات پرچرب

روز 5 شنبه و جمعه غذای ممنوع وجود ندارد و می توانید کمی کالری دریافتی را بالا ببرید ولی همچنان باید کالری شماری را ادامه دهید.
از محاسن این رژیم این است که متابولیسم بدن شما کند نمی شود. با این شیوه بدن شما به کم خوردن و مصرف کالری پایین سازگار نمی شود .


زیباتن

غذاهای پیشنهادی برای 5 روز اول هفته :

جو دو سر , میوه های تازه , سبزیجات برگ دار مثل اسفناج , سیب زمینی شیرین , عدس , بروکلی , هویچ , سینه مرغ , ماهی , ماست کم چرب , برنج قهوه ای , گوشت کم چرب , روغن زیتون , تخم مرغ , قارچ , فلفل دلمه ای , مغز ها ( آجیل خام )


نمونه رژیم یک روز :


صبحانه » جو پخته با توت فرنگی , بادام و ماست
میان وعده صبح : سیب
نهار : سالاد و مرغ
عصرانه : 1 مشت بادام
شام : استیک بخار پز با برنج قهوه ای


ورزش پیشنهادی :

لازم این در این 5 روز ورزش متوسطی مثل پیاده روی , شنا , حرکات کششی , دو , دوچرخه سواری داشته باشید با این ورزش ها 5 روز در هفته به شیوه عالی کالری سوزانده و متناسب می شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد